Published at 19. december 2014.

Dagli'Brugsen Dronningmølle lukker den 1. Januar 2015

Det er med vemod og stor beklagelse, at vi ser os nødsaget til at lukke vores butik i Dronningmølle efter knap fire års tilstedeværelse.
Vi mener, at der ikke er grundlag for to dagligvarebutikker i byen.

Alle medarbejderne fortsætter i Gilleleje Brugsforening.

Det har været fire udfordrende år i en svær tid, hvor vi valgte at fastholde vores position som byens indkøbssted og servicepartner for vores mange loyale kunder og støtter.
Vi har i hele perioden troet på, at driften ville vende til det positive, og ikke mindst at bedre tider samt vores nye lederteam og medarbejdere ville lykkes hermed, hvilket vi så muligt i 2015.
Denne overbevisning holder desværre ikke længere, efter at vores kompetente
konkurrent Netto har valgt at etablere sig med forventet åbning her til foråret.

Da sommeren er livskilde til årets drift i så lille en by som Dronningmølle, ser vi desværre ikke mulighed for at opretholde betingelserne for at forsætte i det lange løb med behørig respekt for økonomien i Gilleleje Brugsforening A.M.B.A.

Yderligere information:
Lars Corfitzen, direktør