Published at 28. april 2016.

Nyvalg til bestyrelsen

Omkring 700 var mødt op til generalforsamlingen i Gilleleje Brugsforening, som fandt sted onsdag den 26. april i Gilleleje Hallen.

Formanden Lis Hansen takkede af efter mere end 25 år i bestyrelsen. Generalforsamlingen nyvalgte Michelle R. Christensen og Carsten Rønne, mens Kim Bach og Jørgen Wulff Nielsen blev genvalgt.

​På generalforsamlingen var der livlig spørge- og debatlyst blandt medlemmerne. Især Kulturhavn Gilleleje fik flere til at tage ordet. Debatten og den efterfølgende afstemning viste overvældende opbakning til Brugsforeningens fortsatte engagement i Kulturhavnsprojektet, selvom der også var enkelte kritiske røster

Mange var mødt op til generalforsamlingen i Gilleleje Brugsforening, hvor Lis Hansen efter mere end 25 år i bestyrelsen takkede af. På generalforsamlingen var der livlig debat.